reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Len taká... nálada

Marie Stracenská

Len taká... nálada

Zvoní budík. To už je fakt pol ôsmej? No ešteže som si ho natiahla. Bola by som zaspala. Doma je príjemne ticho, ráno vo voľnom tempe. Vchádzam do pokojného mesta, jednému pavúkovi nechtiac trhám sieť, prepáč. Mizne ranná hmla. Na tráve sú ešte drobné kvapky. Usmievam sa, pridávam do kroku. Krásny gaštan. Čerstvý, lesklý. Držím ho ruke vo vrecku, nádhera. Pod stromom opadané lístie, šuští keď sa v ňom motám. Nechce sa mi prestať. Kostolné zvony oznamujú mestu - je deň! A krásny, vravím si.

  • 17. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu