reklama

Cez cestu

Piata popoludní. Všetci končia v práci, sadajú do áut idú konečne domov. A ponáhľajú sa. Na križovatkách čo najbližšie za sebou, stíhajú tesné oranžové, nebrzdia pred priechodmi. Aspoň v Bratislave mám ten pocit.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Šancová má dva a dva pruhy pre autá a miestami ešte dva pre dopravu. Strašne široká ulica. Aj preto sú na nej priechody. Ich farbu v čase vyjazdili tisícky pneumatík, ľahko ich prehliadnuť. Pri jednom z nich na ľavej strane cesty stál na chodníku pár. Okolo päťdesiatky, v tmavých bundách, trpezlivo pozerali naľavo aj napravo. Cesta sa na chvíľu uvoľnila, vošli do nej. Prvá ona. On tesne za ňou, do cesty skočil. Dostal sa na jej úroveň a pevne ju chytil za ruku. Predbehol ju o po kroka a stále pevne ju držiac, obzerajúc sa po autách, ju doviedol na druhú stranu. Kráčali v chvate. Prešli, v bezpečí chodníka sa naňho usmiala a on ju pustil. Tesne pri sebe pokračovali ďalej. Možno domov, možno na nákup, možno aj bez slov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nebola žiadna modelka, ani on nebol ako filmový herec. Videla som ich len pár sekúnd. A spolu s nimi som videla starostlivosť a dôveru. Krásne, pomyslela som si. Možno si „mám ťa rád“ nepovedali už roky. No aj tak vyzerá láska. Ako pevný stisk ruky v náhlivej chôdzi po rušnej ulici.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu