reklama

„Ste veľmi milá.“

Usmiala som sa, aj keď vo mne vrelo. Ofučaná predavačka blokovala tovar tak rýchlo, že sa kopil na mojej strane a aj keď som sa snažila, nestíhala som ho ukladať. Dva razy som ju požiadala o spomalenie. Zbytočne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Dve jablká nevydržali v natrhnutom vrecku a prepadli na zem. Dvihla som ich – a po tretí raz poprosila, nech chvíľku počká, kým si poukladám aspoň časť. Pribrzdila. „Ste veľmi milá,“ usmiala som sa. Snažila som sa, aby to nevyznelo sarkasticky. Neveriacky sa na mňa pozrela, premerala si rad pri páse a váhavo mi úsmev vrátila. Počkala, kým do tašiek vložím všetko nazhromaždené a až potom pokračovala. Pomaly, tak, aby sa žiadna nehoda už neopakovala. „Toto budeme mať v akcii, príďte,“ povedala, keď blokovala keksy. Poďakovala som sa jej za tip. „A nezabudnite, tomuto sa končí trvanlivosť,“ okomentovala, keď som ukladala syr. Aj za to som, teraz už s nehraným úsmevom poďakovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nákup bol v taškách, zaplatila som. „Ďakujem. A dovidenia.“ „Dovidenia.“ Srdečnosť ani jednej z nás už nebola silená.

Ste veľmi milá. Hovorilo sa mi to ťažko. Vlastne som si myslela, že je neochotná a nahnevaná a otrávená... Ale „Ste veľmi milá“ stačilo na to, aby sa milou naozaj stala. Niekedy netreba tak veľa.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu