reklama

Kôpka snehu

No ceste z domu do práce míňam niekoľko čerpačiek. Asi mesiac má jedna z nich pomerne pravidelné osadenstvo – policajné auto. Len tam tak stojí. Možno preto o nich častejšie rozmýšľam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dnešná ranná cesta bola jedna z tých pomalších. Zasnežené auto, zasnežené a primrznuté cesty. Všetci išli opatrne. Posledná kolóna ma spomalila na dlhom úseku pri Slovnafte. Idúc krokom som pozorovala rovnako pomalý pruh áut oproti. Z neho trčala vyvýšená zasnežená strecha – s majákom. Policajti. Auto sa hýbalo pomaly, medzi ostatnými. Zjavne sa veľmi neponáhľalo.

Už som videla policajné auto otáčať sa cez dve plné. Ok, možno sa práve v tej chvíli dozvedeli o nevyhnutnom zásahu a najbližšia legálna odbočka bola ďaleko. Už ma predbiehalo policajné auto bez majákov mimo obce výrazne rýchlejšie než deväťdesiatkou. Aj to sa dá vysvetliť nutnosťou byť súrne niekde inde. Ale že by muži zákona ráno nestihli pred cestou odpratať zo strechy a majáka sneh? Že by nenašli tú minútu navyše? Mne to ráno zabralo presne toľko... Ibaže by to bolo inak. Stále sú rovní a rovnejší. Im za to pokutu nikto nedá. Nemám krvavé oči. Ide len o kôpku snehu. Takú kôpku nadradenosti, pohŕdania a arogancie.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu