reklama

Zrkadieko

Išiel okolo auta zaparkovaného sčasti na chodníku. Sčasti tak, že ešte ostávalo dosť miesta. Na nie rušnej ulici, v rade mnohých iných áut, ako tam parkujú každý večer. Niečo mu vadilo, asi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zamyslel sa – alebo možno ani nie – vzal nejaký inštrument a vylúpol plôšku zrkadla. Potom, čo ju vylomil z puzdra, ju položil späť a plastovú časť vykrivil. Za to som mu vlastne vďačná. Inak by som si to ráno vôbec nevšimla a zrejme po rozbehnutí auta zrkadlo vytratila a rozbila. Takto som si len vzdychla, našla doma priehľadnú pásku a aspoň provizórne ho prilepila. Nech niečo dnes cestou do práce vidím.

Tri razy v živote mi auto vykradli a dva razy ukradli. Zrejme som nebývala v najlepšej štvrti. Autá to boli staršie a nič cenné v nich – okrem pár kaziet, rezervy, lekárničky a čističa na okná si zlodeji nič neodniesli. Zato po sebe čo to nechali. Pamätám sa, ako som sa štítila posadiť sa do auta s rozmláteným okienkom. Na prednom sedadle ostalo niečo ako hnusná špinavá hubka na školskú tabuľu. A inokedy ostal v kufri smrad a neporiadok. Keď si nepomôžem, aspoň uškodím, akoby si zlodeji povedali. Ten pocit, že do môjho sveta vpadlo zlo a škodca, bol strašný. Akoby ma niekto boľavo a agresívne stisol studenou rukou na najcitlivejšom mieste.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrkadlo sa opraví. Nebude to stáť milión. Nebude to vidno a o pár týždňov zabudnem. Verím. Ostal tomu človeku dobrý pocit? Vedel, komu robí zle? Alebo si možno len povedal, že hocikomu a možno je to sranda? V servise sa potešia. Môj muž zahrešil. Rodinný rozpočet bude o pár peňazí ľahší, za „nicotnosť“. A tak možno funguje na svete rovnováha. Moja babička hovorila, že všetko zlé je na niečo dobré. Snáď raz prídem na to, čo mi chcel niekto tam hore povedať tentoraz.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu