reklama

Cez hrádzu zrýchlene

To bol fukot! Cez slúchadlá a silný vietor som ho od chrbta začula v poslednej chvíli. Odskok doľava na pruh trávy, našťastie nie je mokro. Čierny veľký peugeot s bratislavskou značkou, smer Vojka. Nie je príjemné cítiť rýchly prievan desať centimetrov od boku a len odhadovať kto asi sedí za zatemnenými sklami. Po hrádzi som začala behať preto, aby som sa nemusela báť rýchlych áut na ceste. Hm. Aj tu treba byť v strehu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dve, tri. Každý raz, keď bežím pri Dunaji medzi Šamorínom a Hamuliakovom alebo opačným smerom, predbehne ma niekoľko áut. Väčšinou terénnych – volvo, toyota, nissan, mitsubishi, mercedes. Zakaždým iné. Behávam tade trikrát týždenne a určite som ich videla aj pár desiatok – rôznych. Rovnako ako ja, aj autá na tú príjemnú cestu vchádzajú okolo značky Zákaz vjazdu s výnimkou vozidiel SVP, a.s. V ranných hmlách sa ich reflektory zjavia v poslednej chvíli. Často spomalia, ale niekedy akoby sa snažili prejsť okolo bežcov, cyklistov a psíčkarov čo najrýchlejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Označená vodná stavba – napriek asfaltovej úprave - nie je verejnou komunikáciou. Jazda motorovým vozidlám bez povolenia je zakázaná a povolenie na vstup sa vydáva len za účelom nevyhnutného splnenia verejno – prospešného záujmu po jeho riadnom vydokladovaní.“ Tak vidí vjazd na hrádzu Slovenský vodohospodársky podnik. Možno niektorí aj žiadali o vjazd a snáď aj majú pádny dôvod, prečo tade jazdiť. Ale možno sa niektorí len spoliehajú na to, že policajti majú v Šamoríne iné obľúbené miesta, kde striehnu na dodržiavanie predpisov – napríklad tesne pred koncom mesta.

Tentoraz som stihla odskočiť. A vodič možno nabudúce pôjde pomalšie. Šťastnú cestu – želám jemu, aj všetkým ostatným, ktorí na rozdiel od neho na hrádzu, ktorá nie je cestou, patria prirodzene...

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu