Keď stará reklama nevadí a miesto nikomu nechýba

Autor: Marie Stracenská | 14.8.2014 o 10:31 | Karma článku: 7,18 | Prečítané:  1034x

Na niektoré veci sa pozeráme tak často, že ich prestaneme vidieť. Reklamy, bilbordy, výzvy a heslá. Pred každými voľbami najmä politické hlavy. Vždy sa teším na to, kedy konečne zmiznú. No... nepodarí sa to všetkým...

Internet zadarmo – sľubuje nádejný miestny poslanec z plagátu na ceste od Slovnaftu pod bratislavský Prístavný most už štyri roky. Vo voľbách neuspel a na reklamný pútač sa vykašlal. Zrejme plagát vydrží už do nasledujúcich komunálnych volieb a pán možno bude zas kandidovať, možno sa reklama teda zas zíde. O kúsok ďalej v opačnom smere je ešte lepšia politická reklama. Už od apríla nás politici Mostu pozývajú k voľbám do europarlamentu. Na najväčšom reklamnou nosiči, vztýčenom nad ostatnými, aby ho fakt nebolo možné prehliadnuť. A už od apríla je tento nosič vždy po zotmení osvetlený dvoma silnými reflektormi. „To im nevadí? A tej reklamnej spoločnosti ten priestor nechýba? Veď to prenajímanie musí stáť kopu peňazí...“, opýtal sa rečnícky predvčerom môj muž. “Kto platí tú elektrinu? Aspoň tá sa nedá vypnúť, keď to svieti na úplne starú reklamu?“

Celú jeseň budú autobusové zastávky, stĺpy, lampy, piliere, okraje ciest a okolia obchodných domov plné podobnej reklamy. Aj po voľbách tam ostane, až kým ju na niektorých miestach nezotrie čas. Aké sú peniaze relatívne... Pred voľbami ten bigbord musel stáť tisíce. Po voľbách je naňho škoda pár desiatok eur, aby vypli svetlá a prekryli ho bielou plochou.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Sagan začal sezónu klasík druhým miestom, opäť ho zdolal van Avermaet

Belgičan porazil slovenského cyklistu na belgickej klasike Omloop Het Nieuswblad aj minulý rok.

PLUS

Ako pred sto rokmi vysvetľovali príchod tabaku do Európy

Ako sa tabak (dohán) dostal do Európy a ako sa ujalo fajčenie?


Už ste čítali?