reklama

Tamtamy

„Majú zlacnené plienky!" „Mlieko za dobrú cenu!" „Dostali zateplené nohavice!" Materské tamtamy sa rozozvučali ešte predtým, než sa deti narodili. S bruchami sme obchádzali odporúčané obchody a zásobovali sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A keď sa deti narodili, správy od mamy k mame pridali na intenzite. Každá rátame aj drobné. Odporúčania, kde sa na čom dá ušetriť boli vždy príjemný dôvod zavolať kamarátke. Deti rastú a potreby sa menia. „Som práve pri regáli s hračkami a majú monsterky za dobrú cenu. Kúpim ti?", volala mi včera kamarátka. Ako predtým plienky, máme teraz zmapované športové potreby, kiná, kníhkupectvá, galérie. Tamtamy bijú ďalej, len trochu inak naladené.

Vážim si ich, ale nie len preto, že ušetria námahu a peniaze. Oveľa viac pre mňa znamenajú tým, že vôbec sú. Že mám priateľov, ktorí si na mňa spomenú v tých najvšednejších chvíľach. Že pre nich nie sme len vzdialené mená, s ktorými sa občas pozdravia a ozvú sa, keď niečo samy potrebujú. „Čo sa deje?", opýtala sa ma priateľka pred pár dňami, keď sa trafila do smutnej chvíle. Volala mi kvôli dobrému filmu pre krpatých, ale ja som počula „záleží mi na tebe, mrzí ma tvoje trápenie". A keď sa spýtala: „Môžem pre teba niečo urobiť?", odpovedala som: „Už si urobila. Tým, že si sa opýtala." Každá máme kopu svojich starostí. A aj tak myslíme na iné. Snáď tie tamtamy nikdy neprestanú.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu