reklama

Hry a výhry

„Tati? A prečo chcú všetci vždy vyhrávať?" Tato sa začudovane díva. „Pamätáš si, Julinka, ako si sa tešila, keď si nás minule porazila v Monopoloch? Keď si vyhrala?" „Áno." „No, tak práve pre ten pocit, pre tú radosť chcú ľudia vyhrávať." „Ale ja sa teším, aj keď nevyhrám..."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Hráme sa s malými často. Je nám pri tom dobre, sme spolu a učia sa, ani nevedia ako. Niektoré hry sú však ako začarované. Dlho sme si mysleli, že dcéra nechápe princípy. Kým sme nezistili, že ona jednoducho nechce hrať rýchlo a vyhrať. Že ju baví hru si užívať a víťazstvo je až druhý plán. Stane sa, že prehrá a pridá sa k inému hráčovi. Neodkukáva, nešpióni. Má rada to bytie spolu. Poznám ten pocit. Mám to rovnako. Neznamená to, že by som sa o to menej snažila. Len, keď nepadnú karty alebo kocky sa točia inak, nie je to žiadna dráma.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sme doma dve na dvoch. Môj muž ani syn, vlastne žiaden chlap, ktorého poznám, nehrá len pre pocit z hry. Poznám len dievčatá, ktoré vie tešiť hra aj bez víťazstva. V tomto som rada, že som žena. Lebo po prehrách bývam výrazne menej smutná, než chlapi. A tiež, na rozdiel od mužov, nepoznám žiadnu ženu, ktorá by si v priateľskom zápase s kamarátmi, bola schopná vykĺbiť rameno alebo zlomiť nohu.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu