reklama

Muž

„A čo na to váš muž?" Nadýchla som sa. Čo? No... „Podržal ma. Povedal, že do toho mám ísť, že by mi bolo ľúto, ak by som to neurobila." Hovorím nahlas slová a v hlave na pozadí mi bežia desiatky ďalších. Preňho tá jedna veta znamená, že zatiaľ čo ja idem za svojím snom a budujem si nový pracovný svet, on bude musieť byť ten, čo je každý deň schopný vyzdvihnúť deti z družiny. A veľa ďalšieho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Mením prácu, dobrovoľne. A zásadne. Z istoty to neistoty, od niečoho, čo po rokoch zvládam s ľahkosťou priamo na bojové pole. Nie je to zmena len pre mňa. Namočím do nej celú rodinu a veľa priateľov. Prvé mesiace budú veľmi rušné. A tak otázka - čo na to môj muž - prichádza zákonite z viacerých strán. A vďaka nej som si znovu pripomenula, čo doma mám.

Ten vzťah dávno nie je ideálny. A to nehovorím len o situáciách, keď sa môj muž riadi podľa hesla „keď chlap niečo sľúbi, netreba mu to každý polrok pripomínať". Na časy zaľúbenia a chodenia dali roky starostí dávno zabudnúť. Staviame viac na rešpekte a úcte. Fakt je, že je pri mne vždy, keď potrebujem. Že jeho uši sú ochotné počúvať výlevy a náreky. Že jeho oči si zvykli na zachmúrenú tvár, keď nie je dobre. Že jeho mlčanie mi často vadí, ale zas padne dobre, keď nevládzem počúvať žiadne slová. A hlavne, obetoval svoje ambície pre to, aby som mohla ísť svojou cestou ja. Je našim deťom mamou a svojej žene vŕbou a oporou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý rozumie slovu „muž" inak. Každý má iné skúsenosti. V mojich očiach chlapa nerobí len to, že živí rodinu. Ani to, že vie buchnúť po stole a presadiť si svoje. Že má ráznu ruku a používa ju na riešenie ťažkých situácií aj vykonávanie chlapských robôt. Nič z toho žene nemusí zaručiť, že ten, koho má doma, je naozaj Muž. Ja som šťastná žena. Doma Muža mám.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu