reklama

Na neskôr

„Ty nemáš rada žĺtko?" Kamarátka pozerá ako starostlivo okrajujem volské oko a obchádzam polotekutý stred. „Práve naopak. Preto si ho nechávam na koniec." Určite nie som sama.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

V chrbtici zvláštne brnenie. Je príjemné. Teším sa - a chcem sa ešte chvíľu. V taške si nesiem nové klbká vlny. Už teraz cítim v rukách ihlice a teším sa, ako prekrížim dva konce vlny v prvom očku. Muž mi podáva malý prehrávač a usmieva sa. Viem prečo. Sú v ňom natiahnuté nové príbehy, nahovorené knihy. S nimi behávam. Vďaka nim nemyslím na unavené svaly. Nikdy inokedy ich nepočúvam. Výlučne si ich púšťam keď vybieham a vypínam pri záverečnom fučaní. Sú úžasné, vždy zaujímavé a krásne nové. Som zvedavá, čo mi nahral, ale nepozriem do zoznamu ani si ich nepustím. Ich čas príde. Vyberám novú knižku a kladiem ju na policu. Konce prstov sa jemne zachvejú - bude skvelá! Ale ešte nie. Počká, kým dočítam inú. Na linke leží balíček od mamky. Priniesli ho už pred pár hodinami. Ale ešte ho neotvorím. Ešte pár povinností - a poteším sa potom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý svojho šťastia strojcom. Keby tak platilo vždy. Nie každý moment vieme ovládať, kontrolovať, nie každú situáciu naplánujeme. Zlé príde často rýchlo a neočakávane. O to viac sa s dobrým niet kam ponáhľať .

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu