reklama

Aj s chybami...

„Prajem krasny vecer.poprosim Vas o zaslanie kontaktu na pana ktery bol dnes vecer v tv novynach.Jedna sa o pana fotografa co dostal stativ na fotak.No bol som prekvapeny ked na zaver povedal ,ze film si moze kupit az po dochodku...Ja by som sa s nim rad skontaktoval a poslal mu ten film alebo rovno jeden karton filmu do fotaku. Vopred dakujem Vas sledovatel ... so Sturova."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Gramatické prešľapy mi prekážajú. Za priemerne vzdelaného človeka považujem každého, kto vie používať internet. A taký by podľa mňa mal vedieť, kde napísať aké „i" a čo to vedieť o štylistike. Prečítala som si krátky mail a tentoraz si povedala - nech. Nech píše s chybami. Nech sú mu ukradnuté veľké písmená, čiarky a medzery. Sadol si za počítač a poslal do redakcie správu. Chce pomôcť starčekovi, ktorého najväčšou radosťou je fotenie na prastarej zrkadlovke. Pravdepodobne sa nikdy nestretnú. Nepovedia si „dobrý deň" ani „vďaka". Iste, sú väčšie a dôležitejšie gestá pomoci, cennejšie dary a závažnejšia solidarita. Ale veľkosť nemusí byť v priamej úmere s dobrom. Chyby sú úplná hlúposť. To najdôležitejšie sa pán zo Štúrova nenaučil na hodinách v škole. Prečítala som si tú správu a zas raz ma premkol pocit, že na svete je pekne.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu