reklama

Načo je to dobré

Načo je toto dobré - opakujem som si sediac v aute s dvoma rozbitými prednými dverami, poškodeným blatníkom a odrazeným nárazníkom. To sa tá cesta z plávania dosť pretiahla a predražila. Tato pred chvíľou aspoň odviezol deti, po dvoch hodinách už dosť rozdivené. Stojím pred cudzím domom vo Viničnom. Vážna nehoda medzi Pezinkom a Šenkvicami zamestnala policajtov, bude treba čakať - povedali mi rovno. Tak čakám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Všetko zlé je na niečo dobré, hovorila moja babička - a občas to počujem od sestry. Ale teraz fakt netuším, čo dobré by som na tejto situácii mala nájsť. Išla som po hlavnej pomerne pomaly v rade áut, keď zrazu z dvora do môjho boku nacúvala dodávka. „Myslel som si, že už ste prešli", ospravedlnil sa mi veľmi slušne vodič. No, neprešla. A teraz meškám do práce, manžel musel odísť po deti z domu, kde pre zmenu rieši pokazený kotol, v ďalších dňoch nás čaká behanie po poisťovniach, opravárňach a vysolíme kopu peňazí. Toto nie je dobré nanič. Toto je tak akurát naprd.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počúvam rádio, obhrýzam si nechty, vyzerám policajtov. Keď zbadám z domu oproti kráčať k autu staršiu pani. Príde k autu a naznačí, aby som stiahla okienko. „Neuvarím vás aspoň kávu? Na obed máme len fučku ale reku, keď tu tak dlho stojíte, nedáte si? Však to je už aj dve hodiny. Videla som vás od šporáka. Prepáčte, že až teraz, skôr som nemohla prísť. " Celkom cudzia pani. S mojou nehodou vôbec nič nemá. Rozprávková babička, krásna, úžasná... O chvíľu prichádzajú policajti, a ja už vôbec nie som nahnevaná. A hlavne poznám aj odpoveď - na toto, dobré to bolo na toto.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu