reklama

Niečo extra k raňajkám

Na stole kolieska s krémikom a štvorčeky s mliečkom. Dve veľké lyžice a šálka čaju. Zas si z neho neodpijem. Oblečení, umytí, zuby vyčistené, copy učesané. Máme štvrť hodiny, toľko zvyčajne trvajú raňajky. Potom rýchlo lieky, obuť, obliecť, a v tempe do škôlky a do práce. Dlho trvá to jedenie, ale raňajkovať treba, je to základ štartu do dňa. No, aby to nebola len zámienka - ozýva sa pokušiteľský hlas vo mne. Dobre, tak trochu je - odpovedá mu úprimný druhý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Obradne si sadám medzi deti za vrchstôl, odsúvam svoj čaj, skontrolujem - áno, obaja žujú. Otváram knihu a pár vetami spolu zopakujeme, kde sme včera skončili. Nadýchnem sa a začínam. Tento príbeh nepoznám. Každý riadok je aj pre mňa nový. Občas bliknem na hodinky. Ešte tri strany môžem, ešte stranu.... Už treba ísť. Och! Do večera čakať, ako to bude ďalej! Tak dlho!

Odkladám prázdne misky, kým sa malí obujú. Nemáme najhorší čas. Ešte som možno zo dve strany mohla... Ale nie, mama. Veď večer je za pár hodín.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vychystať sa - je to vždy naháňačka. Ale robíme všetko preto, aby sme tých pár minút na pár strán našli. Vraciam sa vtedy do čias, keď som sa pod lavicou nevedela rozlúčiť s rozprávkami a tešila sa do knižnice. Keď som mamku trápila prosbami o odporúčania na pekné knižky a mala zhltnuté každé písmenko, čo bolo doma. Každé ráno ma malý rituál pri raňajkách s deťmi vracia do detstva. A je to krásne, začínať deň o desiatky rokov mladšia...

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu