reklama

Opačný prípad

„Prosím ťa, odnes to do garáže." Navŕšila som v predsieni dve veľké igelitky s prázdnymi zaváračkami, štyri prázdne kartónové škatule a priložila autosedačky, ktoré sme toť vymenili za väčší model. V komore mi prekážali. „Hm. Garáž je už dosť plná... No, dobre." Ako plná, veď je veľká, zahundrala som si, ale len ticho, lebo povedal dobre a možno do zajtra tie veci zmiznú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prišlo zajtra. „Kde je tato?" „V garáži", lokalizovalo pozorné dieťa. Zas si tam niečo montuje, veď už vyše hodiny je preč, pomyslela som si frflavo. Ja som sa do rána nezastavila. Prezula som sa do tenisiek a zamierila na dvor.

Pred dverami garáže stáli naskladané igelitky, škatule aj sedačky a pri nich police, skrinky a naše dospelácke bicykle. Toto upratuje tak dlho? Nazrela som dnu. Teda, skúsila som. Fakt tam bolo plno. „Hľadám miesto, hrám sa puzzle", informoval ma muž zohnutý k nejakému náradiu. Predtým odmontoval malému pedále z bicykla, aby sa naučil ľahšie držať rovnováhu. Stroj musel najprv vydolovať z najvzdialenejšieho rohu, spoza starých skriniek, políc a zvyškov stavebného materiálu. Potom pohľadal sekačku na trávu a upratal zbierku nástrojov na vŕtanie. Prerovnal maliarske náčinie a našiel mi obrázok, na ktorý som už zabudla. A po celý čas dával pozor na dcéru, ktorá sa na dvore pred garážou učila zastavovať bez brzdy. To som sa dozvedela postupne od detí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Prosím ťa, kedy chceš obedovať", spýtala som sa pokorne. A trochu aj zahanbene.

Muži nie sú multitasking, obľúbená veta žien. Nie sú. Naraz viac vecí nerobia. Zato ich vedia robiť vytrvalo. Keď niečo robíš, vytrúb to do sveta, nech ťa ocenia - je zas obľúbená veta finančných poradcov. Neviem ako ich manželky. Ja mám tento opačný prípad oveľa radšej.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu