reklama

Národný park

Som asi konzervatívna a strašne zabrzdená. Ale akosi mi to nejde do hlavy. Tatry sú národný park - učili ma kedysi. Stále si pamätám aká som bola ohúrená, keď som ich prvý raz videla zblízka. Obrovské hory plné stromov. Tu som pochopila význam slova „majestátne". Pásmo lesa, pásmo kosodreviny, skaly. Tak som ich vnímala. V nedeľu mi všetky splynuli - do pásma lyžiarov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nádherný slnečný deň. Keď už sme blízko, škoda nevyjsť hore. S malými deťmi nie túra, poďme lanovkou na Skalnaté. Reklamy to na mňa asi neraz hučali, ale slová neprenikli do vedomia. Až bezprostredná prítomnosť mi ukázala - na Skalnaté Pleso a dokonca ešte vyššie - na Lomnický štít. Až odtiaľ vedie zjazdovka. Kolísali sme sa v kabínke a kochali výhľadom do údolí - a mňa neprestávali šokovať lyžiari pod nami. Tatry sú národný park - ozveny v hlave sa stále opakovali.

Jasné, že som rada, že sem ľudia chodia. Že nemusia za hranice. Že aj tu sú prístupné a zjavne lákavé zjazdovky. A že sa tu lyžiarom páči - zaplnené parkovisko ozvučené desiatkami reproduktorov, dlhé rady, plné reštaurácie a svahy hovorili jasne. A samozrejme, že vlekárom to prajem. Ale... Veď pekných hôr je u nás kopa... Hm, to bude tá zonácia. Tatry sú stále národný park, ale nie celkom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Budem sa musieť prepnúť. Časy sa menia.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu