reklama

Lyžiari

Lyžiari  This is the end of gravity - znie svahom. Pohľad mi skĺzne na veľkú kanvicu s čajom a poháriky. Príjemné. Maličkosť, ktorou prevádzkovateľ hovorí záleží mi na vás. Slnko sa opiera do snehu a oslepuje. Hore vlekom sa sunú traja drobci okolo metra dvadsať a za nimi skoro dvojmetrový mladík. Keď som mu pred týždňom po prvý raz podávala ruku, trochu som pochybovala. Skvelý výstroj, široký úsmev, hm, no, hádam sa nechodí na svahy len predvádzať ale tie deti aj niečo naučí. Po prvej hodine mi bolo jasné - fest zlý odhad. Deti robili prvé posledné, čo im ukázal. Lietadielko s prenášaním váhy, tlieskanie nad hlavou na získanie istoty balansu, zohýnanie sa ku kolienkam pri oblúčikoch. Potom prekážková dráha a medzitým kopa prekáračiek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

„Mami, mňa už bolia nožičky", fňukne dieťa. „Neskúsiš ešte jednu jazdu?", snažím sa, hoci viem, že už jazdí skoro hodinu a má nárok byť unavené. Krúti odmietavo hlavou. Zrazu sa objaví tréner:" Poď, bez teba to kráľovstvo neubránim!" A dieťa roztvorí oči, odrazí sa a bez slova sa nechá doviesť k vleku. Jedna a ešte jedna a potom ďalšia jazda so skokom cez malý snehový mostík.

Je to ako dívať sa na rezbára, ktorý z kusa dreva urobí krásneho koníka. Alebo pozorovať hrnčiara, ako mu pod rukami vyrastie krčah. Je krásne pozorovať človeka, keď to vie a vidno, že ho to baví. Viem, čo viem. A viem aj, čo nie. A takto by som deti lyžovať sa nenaučila. Bez kriku, nervov, hravo a so smiechom. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 „Maminka, včera som si vymazal všetky trestné bodíky! Už mi to skoro ide", šepká mi drbec do ucha na dobrú noc. Zajtra to mladíkovi poviem. Toto je viac, než len lyžovanie :)

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu