reklama

Ako Draco

Posledné dve kapitoly... Už sa nám to končí. Hej, máme aj ďalšie diely, ale pre päťročných, myslím si, sú prvé dva diely Harryho Pottera viac než dosť. Nechcem, aby sa budili so strachom uprostred noci, ostatné príbehy prídu neskôr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Skoro až nostalgicky sa lúčim s profesorkou McGonagallovou (čítam ju fistulou, každé posledné slovo vety zatiahnuté ešte viac nahor), s Hagridom (tu zas nasadzujem bodrý nosový prejav), s Dracom Malfoyom (drsný sykot), riaditeľom čarodejníckej školy (najhlbší bas akého som vo svojom hlasovom rozsahu schopná) a ďalšími. Vychutnávame si to. Ja čítajúc, drobci pri počúvaní. V celkom slušnom rozlíšení zvládam tak osem - desať rôznych hlasov.

„Maminka, a čo teraz?" Druhý diel čarodejníckej ságy sme odložili, malí sa netešia. Chcú ďalšie, ale rozumejú, že na ne sú ešte malí. Som pripravená. Frajersky vyťahujem náhradu - Hviezdny prach. Aj tu sú čarodejníci, aj tu je skutočný svet spolu s rozprávkovým, len menej strašidelný. Nebojte, aj toto bude pekné, ubezpečujem deti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V prvej kapitole len dedinčan, mladík a jeho vysnená dievčina. To je ľahké, hlasový rozsah bohato stačí. Pokračujeme - ďalší dedinčania, stále zvládam. Písmenká kreslia príbeh, kde starý šľachtic na smrteľnej posteli rozhoduje (huhlem), ktorý z jeho siedmich synov (jeden piští, ďalší basuje, tretí šušle...) bude ďalej vládnuť. Uf... Sedem zhruba rovnako starých temných chlapíkov. Hádam tam nebudú dlho... Čítajúc v hlave modulujem rôzne tóny a rytmus. Malý sedí vedľa mňa a ani nedýcha. Očká privreté, úplne cítim pod nimi film, ktorý tam beží. „Maminka, počkaj." Preruší ma a zamyslí sa. „To je zvláštne." Drobec sa odlepí z gauča a pusu pritlačí na moje ucho. A zašepká: „Vieš čo? Poviem ti tajomstvo. Ale ticho, aby to nepočuli." Hm... Dopovie príbeh? Predsa len sa bojí? Nebaví ho to? Ako málo poznám detské hlavičky... A aké predstavy sa v nich musia skrývať! Čo pre nich znamenajú všetky tie knihy a zatiaľ neznáme písmená... Vidím, že ešte mám čo zlepšovať. Musím sa zasmiať, lebo z drobca vylezie objavné: „Predstav si! Ten rytier rozpráva presne ako Draco Malfoy!"

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu