reklama

Štafeta

„Môjmu bratovi sa v pondelok narodil synček a to je jedna z veľkých udalostí v našej rodine...tak sa vytešujem a užívam si rolu tety :D" Napísala mi dievčina, ktorú si pamätám s ofinou prevesenou cez pol tváre, ako vykrúteným pekným písmom skladá súvetie s vedľajšou vetou podmieňovacou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Doučovala som ju najprv slovenčinu. Potom angličtinu. A potom angličtinu aj jej mladšieho brata a neskôr, tuším, zas ju. Pripravovali sa do školy aj na prijímačky a boli šikovní, darilo sa im. Novinárka začiatočníčka bola vďačná za každý bočný zárobok. Chcela som vtedy skúsiť, či viem niekomu vysvetliť, odovzdať, čo viem, naučiť. Naučili sa sami. So mnou len precvičovali. Boli to príjemné popoludnia. Chodila som do petržalského paneláka dva razy v týždni niekoľko rokov. Občas sme sa videli aj s rodičmi, väčšinou len s Monikou a jej bratom. Nebola som od nich oveľa staršia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom mi prišiel list, že Monika je vysokoškoláčka a neskôr promočné oznámenie.

„Ja som doštudovala už v auguste a je zo mňa pani doktorka :) Ostala som pracovať na univerzite, na Pedagogickej fakulte", píše mi moja študentka Monika.

Takže teraz ona učí iných. Štafeta sa posúva.

Usmievam sa a tuším, ako sa možno cítia učitelia. Hrdo a pekne.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu