reklama

Smutná mama

Stála s rukami preloženými na prsiach, akoby sa potrebovala zohriať. Krásna štíhla brunetka, krehká, podobne ako blondínka vedľa nej. Polohlasom sa rozprávali a občas očami odbehli k preliezačkám. Pri nich sa bláznili chlapček a dievčatko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Nové preliezky! Vykríkli moje deti a okamžite sa na ne vrhli. Vyjsť po rebríku alebo po lanovej sieti alebo preručkovať rebrinku celkom hore a šup na šmýkačku. Paráda! Moji krpci okamžite začali skúšať všetky možnosti, ktoré mini ihrisko ponúkalo. Asi päťročný chlapček, ktorý dovtedy len visel v sieti, sa dal skúšať to isté. Vyliezol po rebríku a zasekol sa na ňom. „Simon, poď vyššie. Šmykneš sa", podišla k nemu brunetka a oslovila ho po rusky. „Nejdem. Tu chcem ostať!", spupne odvrkol chlapček tiež po rusky. „Ale dievčatko sa chce šmyknúť", ukázala mama na moju dcéru podupkávajúcu pod rebríkom. „Ja chcem byť tu!", zavrčal chlapček. „Poď, sojka, vyskúšaš hojdu", presmerovala som pozornosť dcéry. Nech to Simonova mama nemusí riešiť pod tlakom. Dohovárala malému ešte pár minút, nakoniec sa jej podarilo dostať ho dolu. Ale spor vyriešili len na chvíľu. Malý ešte párkrát podráždene zavrčal na mamu, keď sa zasekol na rebrinách. A aj keď ho prehovárala, že už treba ísť preč. Odvrával jej tónom veľkého chlapca, ktorý si aj tak vždy urobí, čo chce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakoniec sa jej to podarilo. Dívala som sa za krásnou mamou, ako pomaly odchádza. Vedľa nej cupkal mrzutý syn. Oblečený v značkových handričkách, od ponožiek po čapicu. Núkala mu ruku, nechytil ju. Malý panovačný chlapec, ktorý asi vždy dosiahne svoje. A jeho smutná mama.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu