reklama

Stratenci

Veď sme ich mali aspoň štyridsať. Kde sú, kde sú... Pred očami mám krásne farebné štipce na bielizeň. Kúpila som ich pred časom v opojení jednoduchými hračkami. Boli v rôznych farbách a pôvodne vôbec nemali pomáhať pri vešaní bielizne. Zabávali sme sa tým, že som deti nechávala štipce triediť. Aké sú bystré, hrdo som vypínala hruď, keď sa im podarilo bezchybne oddeliť žlté od červených, zelené od modrých. Vyrástli, a kolíčky som odložila. Tak, aby som ich našla, keď budeme mať veľké pranie. No, práve to teraz máme. Lenže kde sú tie kolíčky? Kurník. Hľadaním všetkých možných potenciálnych úložných plôch som už strávila pol hodiny. Hm. Tak teda kúpim nové.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Presne to isté, ako keď manžel pred týždňom potreboval plienku, lebo otĺkal omietku a strašne sa prášilo. Že si ju dá cez ústa, aby sa nezadusil. Kam sme tie plienky dali? Tak dlho som sa im vyhýbala, odloženým najprv medzi detskými pančuškami, potom medzi veľkým oblečením, do ktorého musia malí ešte len dorásť, neskôr boli vypraté a vyžehlené dokonca uložené pri otepľovačkách na zimu. A kde skončili? Veď som ich nemohla nadobro všetky odlifrovať k mame? Mohla? Fakt? Manžel skončil s rúškom kúpeným v lekárni.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale úplne najväčšia záhada tohto roka sa stala v detskej skrini. Máme v nej policu so skrytým menom „plavková". Býva v nej pohotovostne pripravená taška k vode. V zime nám prakticky na nič nie je - ale vždy, keď mi oči padnú na tašku s pestrými uterákmi, vyfúknutými plaveckými rukávikmi, kolesami a plavkami, mi pookreje duša. Keď sa začalo leto, hrabla som po nej. Lenže. Kde sú z nej tie plavky? Matúškove krásne červené, Julinkine kvietkované... Veď sme ich mali tu! Nemajú dôvod byť niekde inde! Naozaj sme ich celé mesiace nevytiahli. Tak prečo tu nie sú?!? A kde teda?!? No... Julinka sa toto leto kúpe v červených po kamoškinej malej a Matúš zdedil chvalabohu tiež v správnom čase po kamarátkinom synovi modré. Ešteže tak. Nové sme nekupovali. Ale som zvedavá, kde a kedy tie pôvodné nájdeme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Fakt by som sa raz rada pozrela na tú planétu, kam odchádzajú štipce na bielizeň, druhé ponožky, rukavice, nikdy nedoručené e-maily, nabíjačky a baterky, kúsky z puzzle a pexesové kartičky, štvrtí žolíci, piate ihlice na okrúhle pletenie, ...

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu