reklama

Letné nohy

Včera sa kúpali, dnes si večer len sadnú na okraj vane. Smiech a štuchance. Päťroční čertíci, ktovie kam dali únavu z tých milión pohybov, ktoré dnes urobili. Necháme odtiecť vodu, kým nejde teplá. Namočíme, namydlíme, umyjeme. Letné nohy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zablatené, kolená od trávy a okopanými palcami. Päty ostanú vždy trochu špinavé, od toľkého behania naboso sa to nedrhne ľahko. Vyutierame ich a aj tak tie nohy stále budú letné. S modrinami, pár štípancami a trochu odreté, od toľkého vyvádzania. A komu to vadí? Nezakrývajú si ich, sinky svietia pod kraťasami a sukničkou.

Ako je to dávno, čo aj mňa nosievali letné nohy. Ani moje päty sa nedali celkom umyť a odreté predkolenia hovorili o desiatkach prešliapaných kilometrov.

Zajtra mám voľno. Bude skvelé prebehnúť sa s drobcami pri Dunaji bez topánok...

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu