reklama

Zdedila som chlapíka

Autom cez Lamač, predo mnou červená honda a pred ňou autobus. Nuda na križovatke. Stojíme, obzerám sa. Zrazu zbadám chlapíka roztiahnutého cez celé zadné autobusové okno. Vyškiera sa, robí opičky, presúva sa z jednej strany na druhú a späť. A očividne sa smeje z plného hrdla - na vodičku v aute predo mnou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Ej, chcela by som byť v tom autobuse. Musí tam byť veselo. Chlapík neprestáva. Odušu máva, všeličo ukazuje, stále sa rehoce. Snaží sa komunikovať. Či mu to pani vpredu opláca, neviem. Nevidím. Jej auto na najbližšej križovatke odbočí. Na jej úrovni a za autobusom sa ocitám ja. Iné auto, iný človek? Ná, nech! - asi si povedal chlapík. Lebo teraz sa vyškiera na mňa. Možno ho ľudia v autobuse upozorňujú, to nevidno. Vidím len jeho ruky, nohy, trochu sa potácajúce pohyby a veľmi veselú tvár. Smejem sa tiež, nedá sa mi ostať vážna. O čo mu ide? Z gest to neprečítam. Možno sa chce len podeliť o svoju skvelú náladu. Zjavne je mu super veselo. Vidí, že ho vnímam - pocit obecenstva ho posmelí a začne niečo hovoriť. Chlape, nerozumiem ti. Pokrčím plecami. Spustím tak ďalší jeho rehot. O chvíľu musím odbočiť. Kývnem na pozdrav spolu so smerovkou, chlapík odkýva. A smiať sa neprestáva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Asi ho zdedí zas ďalší vodič. Možno ho rovnako pobaví. Kedy som sa ja naposledy tak zo srdca smiala? Nepamätám. Ale tuším by som sa občas takto kráľovsky pobaviť mala :)

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu