reklama

Trvalo to len dve sekundy

Od rána sa mi ten kratučký záber stále vracia. Dobre naladené deti sedia v pyžamkách vedľa seba na gauči. Matúško odlepuje nálepky princezien, Julka ich dáva do zošita. Už majú polepených niekoľko strán. Každá má vlastný, deťmi vymyslený príbeh. („Pozri, tento pirát našiel takýto poklad. A tu je jeho kamarát, chudák, bosý. Tak mu tu nalepíme topánky. A aha, majú mapu vo fľaši, podľa nej našli tááákýto veľký poklad. No ale je im smutno, lebo sú sami, dajme im tam nejaké kamarátky pirátky. Tu, aha...")

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takto sediac veľa seba som ich našla, keď som sa ráno s otrasným bolehlavom vytackala z postele. Deň sa trochu rozjasnil. „Julinka, o chvíľu budú princovia. Tiež ti ich môžem odlepovať, však?" Táto kniha s nálepkami je totiž malej, malého pirátsku vylepili už predtým. „Áno, áno. Môžeš." Obom je dobre, náladička parádna. Matúško podáva Julke nejakú korunku, opatrne, aby ju nenatrhol. Julka nalepí. Otočí sa k nemu, natiahne ruku a jemne ho pohladí po vláskoch. Ešte strapatých z postele. Matúško to nijako nekomentuje. Len nakloní hlavičku a na chvíľku ju oprie drobke o rameno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Taká maličkosť. A tak veľa znamená.

Možno sa o pol hodiny pohádajú. Možno si aj struhnú. Ale ľúbia sa a vedia si to dať najavo. Deti sú krásne úprimné. Hnevajú sa naplno a rovnako aj majú radi.

To chvíľkové pohladenie mám dnes všade. Na obrazovke počítača, displeji telefónu, titulke novín. Je pre mňa hajlajtom dňa. Myslím si, že nič dôležitejšie ho nevytlačí.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu