reklama

Radary

Spím. Krásny chlapík sa ma pýta, či si slečna zahrá v jeho filme. Pani, tak či si pani zahrá v jeho filme. Chcela by som vedieť o čom film bude. Prečo sa zrazu v tom sne tak zvláštne rozvidnieva? Aha. Sen sa stráca a cez viečka mi presvitá prichádzajúci deň. Nie, ešte nezvonil budík. Ešte nie. Nechcem vstávať! Prečo?!? Prečo už som skoro hore? O pol minúty už viem, som hore na totál.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Trielim cez celý byt do detskej. Ozýva sa z nej: „Škaredé sa mi sníva! Maminka! Tatinko! Škaredé sa mi sníva!" Papuče som si neobula, ani okuliare nedala, švihám, aby drobka nezobudila brata. Beriem ju na ruky, chlácholím, vycikáme a noc ide dospať do našej postele.

Na druhý deň ráno je to skoro rovnaké. Len teraz sa budím tesne predtým, než zavolá pomedzi kašeľ druhé dieťa: „Tatinko! Huch, huch! Už nechcem spinkať! Tááátííínkóóó!" Som hore, ale cítim, že aj muž. Malý volá tata! Tak keď je hore, nech dnes ide tato! To hovorí jeden hlas vo mne. Ten materský sa naňho hnevá - ale ty si matka! Bež! Kým sa pohádali, tato zareagoval. Vďaka...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O pár dní sa prejavuje efekt odovzdanej choroby. Zas sa budím sama od seba, unavená, nespokojná, len chvíľku predtým, než malá zavolá: „Maminkááááá! Bolí ma hrdielko!" Panebože, nemohlo začať drhnúť o hodinu neskôr? Zasa letím cez obývačku, fuch, nie je nad to začať deň rezko.

Ja nechcem byť ako netopiere! Nechcem mať radary... Teda, chcem - chcem zachytiť, keď malí potrebujú moju pomoc. Len... Bolo by skvelé, keby sa moje radary zosúladili s detskými biorytmami. Ale tie by zas mohli dostať rozum a súdnosť. A akosi sa lepšie časovať. Prosím, všehomír. Vedel by si to, pre zachovanie duševného a telesného zdravia rodičov, nejako zariadiť?

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu