reklama

Nežná chvíľka

Sú dve hodiny. Ešte polhodinku dajú. Možno hodinku. Zo susedných postelí sa ozýva symfónia dychov odfukujúcich drobcov. Matúško má upchatý nos, dýcha hlasnejšie. Julinku skoro nepočujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Niektorý z nich sa zavrtí, zamliaska a odfúkne si. Skontrolujem, či nie sú odkopaní. Obaja ružovučkí. Mám chuť sa dotknúť Matúškových dvoch spotených ryšavých pramienkov vzadu na krku. Ale neurobím to, nechcem ho prebrať. Ešte chvíľu sa chcem pozerať. Julinka leží na chrbte, ručičky rozhodené, pod jednou pazuškou svojho plyšového havka. Matúško na boku, noha cez perinu, jeho bojovník ostal na kraji vankúša. Obaja pokojní, uvoľnení.

Andy Warhol raz nakrútil film na jeden záber - bol tam spiaci chlapík a vôbec nič iné. Čudný nápad, vravela som si. A teraz mám čo robiť, aby som po ikstý raz neschytila foťák a nezachytila ja sama dva spiace uzlíčky. Takto, v spánku, sú deti stelesnením nevinnosti. Skúšam si vybaviť niečo zlé, chvíľu, keď ma nahnevali. Takto zoči voči ich spiacemu dychu sa to nedá. Vnímam len pokoj, bezstarostnosť a bezbrannosť. Viem, že o pár minút sa prebudia. Chytím ich horúcich do náručia, nechajú ma privoňať si, vyobjímať ich. Ešte sa tam chvíľu budú chúliť, kým nevyskočia - veď sa toho na svete toľko deje!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím si, že keď raz vyrastú a aj ja už budem veľká, toto bude najčastejšie želanie, čo by som chcela vrátiť. Vidieť a počúvať dve spiace malé deti. Takto vyzerá šťastie - ich a teda aj moje.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu