reklama

Zostarnuté idoly

Z rádia ide „Forever young, I want to be forever young". Ale to nie je „to" Forever young. Niekto si to vzal a vložil tam čudné tuc tuc a pokazil to. A ešte aj Infinity, aj to teraz hrávajú. V sedemnástich som sa na to mohla utancovať na diskotéke. Teraz znie inak. Možno to zbožňujú rovnako mladé dievčinky, aj keď to nie je „to" Infinity...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Hm. Veď už ani ten spevák (nevolal sa Guru Josh? - niektoré veci akoby boli vydlabané do pamäte...) určite nie je ten, čo býval. Nie každý má také šťastie ako Sting alebo Annie Lennox, ktorí akoby nestarli. Nedávno som videla Erosa Ramazottiho. Nejaký je - veľký. Iný, než ten chlapec, ktorého si ceruzkou do denníčka kreslila spolužiačka z vedľajšej lavice na gymnáziu. Vedľa neho bol na obrázku Jason Donovan (Sealed with a kiss sme spievali naspamäť...) - kdeže je mu dnes koniec - a Rick Astley - ten je tiež v tvári výrazne guľatejší než kedysi. Videla som fotku z koncertu Sinead. Tiež je z nej taká - pani. Erasure - starí páni, Chlapcom z A-ha tak zúfalo ubudlo vlasov, z chlapcov z Alphaville sú tiež ujkovia. Zopár vrások pribudlo aj mládencom z Take That, tí umelecky uchopili a predávajú ich čaro, aj príťažlivosť šedín a briadok. Ibaže ešte stále žijú v tom, že najviac sexi sú rozopnuté mokré biele košele - videla som v nejakom klipe náhodou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetkým nám pribudlo vrások. Aj kíl. A väčšine tiež deti.

Aj keby všetky tieto mladícke idoly naraz zajtra vystupovali u nás v meste a ja som mala lístky do prvého radu, nepôjdem na nich. Chcem si ich v hlave zachovať takých, akí pre mňa boli v šestnástich - mladých, pekných, príťažlivých, žiaducich - a nedostupných. :)

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu