reklama

Mrazivo

Miestami mäkký koberec a potom zas tvrdé hrudy vyryté konskými kopytami. Ktovie, či je to s bazou rovnako s vínom, že keď zmrzne, získava na chuti?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Do niektorých šípok sa už pustili vtáky. Medzi steblami trávy natiahnuté pavúčie siete, zhrubnuté a veľmi krehké. Bodliaky ako pocukrované. Svet sa strácal v hmle. 

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
beh
beh (zdroj: marie stracenská)
Obrázok blogu

Tých päť kilometrov mi tentoraz trvalo asi najdlhšie, ako som kedy ubehla. Pri fotení mi zmrzli behom rozohriate prsty. Možno budem trochu pokašliavať. Nech.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
beh
beh (zdroj: marie stracenská)

Toto ráno bolo za odmenu.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu