reklama

Ráno v oblakoch

Deti hlboko dýchajú. Hlboko spia, spoločné prázdniny v tábore majú dlhé noci. Ticho sa oblečiem a obujem tenisky. O trištvrte hodiny som späť, poviem pošepky vo dverách, viac pre seba než pre nich.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nechcelo sa mi vstávať, ale už ani spať. Tak poď, vybehni, pár kilometrov okolo lúk, ktoré nepoznáš... Už po prvých sto metroch prichádza prvé wow. A ďalšie a ďalšie. Koráliky kvapiek na steblách, tichý spev vtákov nad dýchajúcou pôdou, prvé mušky a ich bzukot nad kvetmi.

Ráno
Ráno (zdroj: Marie Stracenská)
Ráno
Ráno (zdroj: Marie Stracenská)
Obrázok blogu

Nebolo to rýchle. Nebol to ľahký beh. Vzduch už ráno o siedmej hrial a tričko zmoklo od oblakov, v ktorých som bežala.

Ráno
Ráno (zdroj: Marie Stracenská)
Ráno
Ráno (zdroj: Marie Stracenská)

Úžasné ráno. Dokonalé. 

Ráno
Ráno (zdroj: Marie Stracenská)
Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu