reklama

Máme v kontajneri miesto...

Začínalo popŕchať, pridala som do kroku. Pán idúci pár metrov predo mnou sa zohol. O chvíľu zas. Keď som ho predbiehala, držal už v ruke zo štyri pokrčené plechovky a nejaké papiere. Kráčal po ulici a zbieral odpadky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Minula som ho s prekvapeným pohľadom. O niekoľko metrov ďalej som zbadala obal od keksov. Inokedy by som ho asi minula. Teraz to nešlo. Dvihla som ho a tým trochu spomalila. „Inšpirovali ste ma,“ okomentovala som, keď pán prechádzal okolo mňa. Usmial sa: „Máme ešte v kontajneri miesto. Tak načo tu nechávať neporiadok. Občas sa tak prejdem, je čo zbierať.“ Kým som sadala do auta, hádzal do koša, čo pozbieral.

Neviem len tak odhodiť odpadok, tak ako neviem ani v kine po sebe nechať neporiadok a nerozumiem, tým, ktorí to robia. Ale je fakt, že špinu po uliciach nezbieram. Pozerala som sa za pánom a hanbila sa za tých iks papierov, ktoré som na chodníku obišla, kým som naňho nenarazila. „A přitom taková blbost,“ povedala by ironicky moja priateľka Zuzka. Nejde o tých pár odpadkov. Ale o to, čo človek robí, keď ho nikto nevidí a neocení.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu