reklama

Pre druhú

Kráčali zavesené do seba - mama s dcérou oproti mne.  Ako zaujímavo vie príroda vtisnúť do dvoch tvárí rovnaké črty. Staršia mala hranatú čeľusť, ale jemné ústa, svetlé oči a nad nimi jemne zvlnenú ofinu bielych vlasov. Rysy mladšej boli totožné, len jej tvár pokrývalo menej vrások a vlasy pripomínali dávnu farbu pšenice. Niečo si hovorili a pri tom sa smiali. V dobrom rozmare zatočili do obchodu s oblečením z druhej ruky. Mala som tam namierené tiež.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vnútri sa dámy rozdelili a začali sa prehrabávať rôznymi vešiakmi. Prestala som ich pozorovať, išla som si po svojom. Stretla som ich sa zas až pred skúšobnými kabínkami. Obe v rukách pár kúskov odevov. „Ukáž?“ „To je pekné...“ Kým sme čakali, prezerali si navzájom svoje úlovky. „No, toto som vzala vlastne pre teba. Aj toto. A toto, si myslím, by sa ti hodilo.“ „Aj ja mám toto pre teba. Ešte tam visí podobná, ale tá má na teba starý vzor. Aha, aj toto si skús.“ Vešiaky išli z ruky do ruky. Keď vchádzali do kabínok, držali celkom iné kusy, než pri čakaní. Pre seba vzala pôvodne každá len jednu vec. Ostatné pre tú druhú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Očividne sa mali v oku. Späť na vešiaky nebolo treba vracať nič. Zamierili k pokladni. Obidve vytiahli peňaženky. „Nie, ja to vezmem, veď som ti to vybrala.“ „Čoby, ja zaplatím. Ty nabudúce.“ Prekáračku prerušila pokladníčka. Peniaze na pult kládli dámy spoločne, každá časť. Z kabeliek vytiahli skladacie tašky, narovnali do nich nové kúsky, pozdravili sa, poďakovali, zas sa chytili popod pazuchy a vyšli von.

Láska je rôznorodá. V tom obchode jej dokonale padlo pár pestrých blúzok a sukní.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu