reklama

Návod na lietanie

Kresby, písomky, cvičenia zo školy. Celý rok sa zbierali vo veľkej polici nad písacím stolom. Deti odišli k babke a slamená mama sa konečne dostala k poriadnemu upratovaniu. Papiere z police prekladám na stôl a začínam triediť. Nechcem ich všetky hodiť do zberu. Je to celý ich školský rok. Možno raz zbojníci budú zvedaví na to, ako sa učili písať a s čím si nevedeli rady. Prezerám, triedim, čo to odkladám. Veľa z toho vidím po prvý raz. Dní, keď som domov prichádzala tak, že som im len v posteli dala pusu na dobrú noc nebolo málo. Vlastne asi dosť, zisťujem a mrzí ma to v druhom kole.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Prídem k papieru pokreslenému a popísanému fixkami, Julkino písmo. Má nadpis Ako sa naučiť lietať, návod v troch lekciách. Zjavne išla z hlavy ako ju napadlo. Tak teda... ako? „Po 1 potrebujeme aspoň 20 papierov, samozrejme biele, kebi niečo. Potom potrebujeme 5 balonov a lepidlo, no tak dobre tak 6. Ešte potrebujeme 4 palice a potom ešte potrebujeme farebnú alebo normalnu lelepiacu pasku. A teraznaozaj letím juhú super paráda!“

Aké ľahké. Verím, že naozaj letela. Predstavujem si, ako pobiehala po byte a za sebou vliekla nafúknuté balóny, možno tie, čo sa hodný čas povaľovali pod posteľami v detskej. Potom si ich asi pinkali s Matúšom. Tri naraz a ustrážiť, aby sa žiaden nedotkol zeme. Rada sa to hrám spolu s nimi. Odletela som na chvíľu tiež. Julkin návod ma zobral ďaleko z rozupratovaného bytu. Do ideálneho sveta, kde mamy majú pre deti toľko času, koľko chcú. Kde majú k tomu času aj dosť trpezlivosti a energie a porozumenia a tvorivosti a hravosti... Do sveta, z ktorého v tom reálnom máme len chvíľky a kúsky. Vďaka aj za ne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Návod na lietanie odkladám navrch zbierky z celého roka. Aj keď s chybičkami, je to najlepší postup, aký som čítala.

lietanie
lietanie 
Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu