reklama

Papiernictvo a papiernička

Papiere, šanóny, scvakávačka. Obaly, štítky. Ešte... Kráčam po predajni a napadne mi – škatuľky. „Máte, prosím?“, obraciam sa na prvého človeka, ktorý vyzerá, že sem patrí. „Tam a tam,“ vysvetlí mi sympatická pani. Cestou sa však ešte pristavím pri perách a lepiacich páskach. „Našli ste?“, opýta sa, keď ma míňa. „ Ešte nie, ale som na ceste.“ O chvíľu ma vidí skláňať sa nad policou. „Ak chcete toto, dobre si rozmyslite, koľko potrebujete. Tieto škatuľky sú málokedy a rýchlo sa minú,“ upozorní ma. „A máte ešte nejaké?“, pýtam sa. „Pozriem sa,“ odpovie. O chvíľu ich objednáva zo skladu a o päť minút mi ich prináša. Aké milé hneď zrána, vravím si. Zaplatím a spokojná smerujem do práce. Celkom sa ten deň dobre začína.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

O pár dní som v predajni zas. Zle som to odhadla, treba ešte niečo dokúpiť. Pri pokladni narážam na tú istú pani, aj ona si pamätá mňa. „Keď sem chodievate, máte našu zľavovú kartičku?“, pýta sa. Viackrát som ju skúšala vybaviť, ale vždy som tlačivo niekam založila alebo sa stratilo. Preverí počítač a o minútu držím kartičku v ruke. Päť percent z ceny, to poteší. Opäť nečakane príjemné ráno.

Ako na klavír, vravím si, keď do papiernictva idem po tretí raz za mesiac a nadávam si za zlé plánovanie. Snáď na pár týždňov naposledy ukladám veci na pokladničný pult. A opäť sa stretávam so známou dámou. Priateľsky ma pozdraví. „Naozaj sem chodíte často. Nie ste náhodou živnostníčka? Ak by ste boli, môžete mať u nás ešte väčšiu zľavu. Nechcete?“ Prikývnem. Vytiahne potrebný formulár a sama vypíše, čo treba. Ostatné neskôr, aby ma po ceste do práce zdržala čo najmenej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úspech firmy je na jej ľuďoch, vravia manažérske príručky. Táto má na tých správnych evidentne šťastie. Až budem potrebovať niečo papierové nabudúce, pokojne si urobím zachádzku. Komu česť, tomu česť pastierovi trúba – hovorieval môj kolega. Pani z bratislavského ŠEVTu na Plynárenskej rozhodne to prvé...

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu