reklama

Na skok

Julka kývne hlavou opýta sa len podvinutím obočia. Odpoviem tiež prikývnutím. Hupsne do mojich topánok, ja do manželových a vybiehame na predzáhradku. Topánky dole, rozzipsovať ochrannú stenu a už: „Lietame! Lietame!" Tesne v závese pribieha druhý zbojník: „Teraz ja, aj ja!" Raz jedného a raz druhého držím za ruky, abysa vzniesli vyššie, než ich gravitácia pustí samých. „Šteklí ma v brušku! Ešte!" Rehocú sa na striedačku. Máme pár minút, kým sa tato vychystá. Pár super leteckých minút, spoločných, parádnych.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Známy mi povedal: „Trampolínu neznášam, lebo krivka jej popularity veľmi prudko klesá a po mesiaci od postavenia na nej už len suším hríby". U nás je to naopak. Trampolínu plne vyťažujeme skoro do prvých mrazov. Milujem našu predzáhradku. Vďaka nej ju môžeme mať. Sme tam nej každú voľnú chvíľu, najradšej s deťmi všetci dokopy. Poskakujeme, doťahujeme sa. Malí predvádzajú kotúle a výkopy. Hrajú sa na placky a pukance. A smejú sa ostošesť.

Chrústi nevedia, že niekedy ráno skáčem sama, keď ešte spia. Na tichej ulici sa ozývajú odrazy, pomalé aj rýchle. Už je aj ráno teplo, skákanie ešte prikuruje, je to najlepšia rozcvička na svete. Len málokedy okolo niekto prejde. Aj tak sú mi diváci ukradnutí. Jedným z prvých bol tento rok manžel. Zastal vo dverách, pozeral na mňa a pobavene sa usmieval. „Zasa máš šesť rokov," povedal láskavo. „Vtedy ťa mám najradšej." „ Veď ty si nám ju postavil tento rok tak skoro a sám od seba," fučala som medzi skokmi. Stál medzi dvermi, kýval hlavou do rytmu mojich odrazov a tešil sa. Z radosti, ktorú spôsobil. Mohli sme si v ten večer otvoriť víno, mohol priniesť kvety alebo kúpiť veľkú čokoládu. Bolo by to fajn. On celé popoludnie montoval. Keď som večer prišla z práce, nevedeli sme sa doskákať. Urobil radostných desiatky večerov a dní. A vraj sa po rokoch vzťahu ťažko prekvapuje a dáva...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V novinách čítam, že trampolíny lámu kosti. Naše nedostanú. Dávame si pozor. Nenecháme si spoločné ani skoré ranné smiechy pokaziť žiadnou hlúpou sadrou.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu