reklama

Inak

Vystúpim, zabuchnem dvere, otočím kľúčom v zámke. Jediné zvuky na tichej tmavej ulici. Počujem ich iks krát za deň. Nikdy mi neprídu extra výnimočné. Teraz znejú mäkšie a krajšie. Na ich pozadí cez otvorené okno počujem naťahovať sa dva detské hlasy. Som doma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Šuchot kabelky, ťuknem do bráničky, jemne odpovie. Pri tuji mi do nosa vnikne pižmo - aha, už je jar. Neznášam ten pach, ale teraz mi až tak nevadí. Celé leto nám pod oknami skučia pouličné mačky, čo už s nimi, zvykli sme si. V ruke nachystaný kľúč zaštrkoce v zámke. Zaseknuté dvere treba poriadne potlačiť. Urobia hluk, ale ani ten nie je nepríjemný. Šťukne svetlo. Skopnem topánky, zašuští bunda, na ktorú vešiam svoju. Našponované zmysly sa tešia z teplého sveta predsiene, zvukov aj vône z kuchyne za zatvorenými dverami. The grass is greener... vybehne mi v hlave zvuková stopa. Presne tak to teraz cítim. Všetko je krajšie, príjemnejšie, výnimočnejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte chvíľu chcem, aby malí nevedeli, že som prišla. Ešte pár sekúnd, v ktorých sa môžem ticho sama tešiť len z „tu a teraz". Toto je doma. Tu je dobre. Nikdy sme nemali a nebudeme mať milióny. Kým mám občas túto chvíľu, nechýbajú mi.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu