reklama

Babroši

„Ako sa vám darí?" Ruky zababrané od cesta som si narýchlo utrela do handričky. Priateľke dvihnem telefón vždy. Nadýchnem sa. „Užívame si." Niektoré veci sa s vekom nemenia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď sme s malými začínali pred rokmi chodiť na ihrisko, vrcholom ich blaha bolo zahádzať si nohy a ruky pieskom tak, že ich nebolo vidieť. Ponožky to nezvládali a tmavo za nechtami ostávalo aj pár dní. Prvá ich torta skončila rozmangľovaná, ulepené ruky boli krpcom príjemnejšie než plné brušká. Čím väčšia zábava, tým väčšia anarchia v detskej, platí už veľa rokov. To, že Julke je skvele vždy rozoznám podľa toho, že jej prsty od farbičiek umývame vždy aspoň do zajtra.

"Užívame si," odpovedám priateľke. Julka má prsty poznačené fixkami. Matúš tvár od čokolády. A ja za nechtami zvyšky cesta z perníkov. Je fajn sa ušpiniť a neponáhľať s dokonalou čistotou. Toto je pre mňa symbol voľných dní. Znamenie, že robíme čo chceme a nič nás netlačí. Zajtra sa na mňa nikto krivo nepozrie pre ruky od vodoviek, ani na deti nikto nebude ukazovať, že ich majú špinavé rovnako. Sloboda vyzerá ako ťažko umyteľné farebné fľaky. O pár dní si budeme priať do ďalšieho roka. Presne viem, ako bude znieť moje želanie. Nech sme v ďalšom roku čo najčastejšie zababraní.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu