reklama

Pri regáli

Stála som pred regálom s avivážou. Rada mením vône a nepreferujem žiadnu značku. Po chvíli som siahla po ružovej vôni. „Tomuto sa už skončila akcia. Keď si ju vezmete, zaplatíte viac,", ozvala sa mi zrazu spoza pleca predavačka. Ani som ju nepočula prísť. V ruke držala kartičky s cenami. „Ešte som to nestihla vymeniť. Teraz sa začala akcia na tento druhý," povedala mi ticho. „Cenovky teraz teda vymeníte, ale už platia?", ubezpečila som sa. „Áno, nablokujú vám to už správne." Poďakovala som sa, ona sa usmiala, vymenili sme si pri regáli miesto a ja som išla dokončiť nákup.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Asi má pocit, že by ju šéf nepochválil, keby počul, ako mi núka lacnejší tovar. Možno stíšila hlas z obavy, že takto by sa profíčka správať nemala. Nezdá sa mi, že vie, že práve spáchala jeden z najlepších reklamných ťahov. Krátkodobá strata môže znamenať dlhodobý zisk. Platím a vravím si - ako dobre, že v tej predajni pracujú takíto milí a ústretoví ľudia, ktorým nie je zákazník ukradnutý, ale naopak. O dôvod viac chodiť nakupovať práve sem.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu