reklama

Nebude

Do dlhých ryšavých kaderí pomaly kĺže biela kefa. Tato veľkou rukou jemne prihládza vlasy hore na hlave a pridržiava potom spodné, aby to dievčatko nezašklbalo. Jemne a precízne. Dievčatko má prižmúrené oči, tato stisnuté pery a tvár maximálne sústredenú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Koláč a torta odo mňa nikdy nebudú ako z cukrárne.

Búchanie drobnými detskými pästičkami na môj chrbát nebude ako od maséra.

Momentky z akcie od priateľky nie sú profesionálne dokonalé, kytička, ktorú mi malí prinesú z prechádzky má ďaleko od originálnej kvetinárskej. Báseň od sestry by nedostala cenu za literatúru, vyšívaný obrus od svokry by tiež asi súťaž nevyhral a čínu od mamy by v interhoteli asi skúsili ešte trochu upraviť.

Zahľadím sa na tata ako češe drobku ... tatov účes nebude ako z kaderníctva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A to je dobre. Lebo takto od svojich je to - oveľa lepšie.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu