reklama

Nemusia

„Kam ideš?" Je pol desiatej, vonku tma ako v rohu a mrzne. Muž navlečený v teplom svetri a bunde, dáva si rukavice. „Vymeniť ti tie gumy. Nemôžeš ísť zajtra na letných."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

„Teraz?" „Môžem za to, že si až teraz prišla domov? Už som to mal dávno urobiť." O chvíľu sa za ním zabuchnú dvere. V teple bytu so šálkou horúceho čaju si pripadám zrazu celkom nepatrične. Ale zasa... Má pravdu. Na zmrznutom snehu to nezvládnem na letných. „Dolial som ti aj olej", povie len tak medzi rečou neskôr.

„Kým som ráno odišla do práce, Filip mi odškrabal predné okno. Išla som o pol šiestej ráno. On má dnes celkom voľno, vôbec nemusel vstávať."

„Krásne vyvoňané auto mám. Braňo ho dal cez víkend dokopy. Počistil okopané sedadlá, koberčeky, okná umyl zvnútra, dal do poriadku kufor. Paráda."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Skontroloval som pneumatiky, aj dofúkal. A dolial ostrekovač, už si tam toho veľa nemala."

Chlapi vraj berú autá trochu ako hračky. A pre mnohých je motať sa okolo áut prkotina. Ja to vidím inak. Mužom sa niekedy ťažko hovorí „mám ťa rád". Ale títo si s tým hlavu robiť nemusia.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu