reklama

Na konci

Padajú listy. Po veľkej búrke sa sypú zo stromov, žlté od dlhého sucha. Auto ich víri, vznášajú sa za ním. Stromy ešte dlho nebudú holé, posolstvo však jeseň už vyslala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ráno som v prítmí spoza dverí vyhnala dve lastovičky. Dobré je, ešte sú tu. Na poliach ešte stále kde tu stojí kukurica, ale hlavy slnečníc už nedvihne ani zázrak. V ihličí sa objavujú pavučinky, o chvíľu sa bude nad trávnikmi vznášať babie leto.  

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Statočný cvrček na zrkadielku sa drží z celej sily. Tak ako ja budem ešte chvíľu nosiť krátke rukávy a možno aj večer sa trochu striasať. Nechce sa mi pustiť ďalšie leto. Bolo krásne. Oddychové, vysmiate, občas krásne uťahané a plné priateľov. Leto je vynález... Aj preto nikdy žiadne nie je dosť dlhé.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu