reklama

Moje paní

„Moje paní"... Znie krásne. Tak predstavujú niektorí moji českí priatelia svoje manželky. Nie „polovička", „žena", „drahá". Moje paní. V slovenčine by to znelo trochu zvláštne. V češtine poznám málo krajších oslovení. V tých dvoch slovách je úcta, priateľstvo. Počujem v nich „patrí ku mne", „vedie moje kroky", „vážim si ju".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Česi nemajú „ľúbim ťa". Hovoria „mám ťa rád" a „milujem". Ten stav medzi tým, to mäkké slovo, ktoré je viac ako mať rád a na polceste k najväčšiemu vyznaniu im chýba. Trochu nám to Česi závidia. No vždy keď počujem -„to je moje paní" si poviem - aj my im máme čo.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu