reklama

Leto sú...

Leto sú zlaté baly na poliach a snopy podopreté drevenými kolmi. Rozpálené cesty, voňavé marhule, orosený pohár načapovaného piva a nohy, ktoré sa nedajú umyť, lebo kde sa dá, chodia bosé. Je to sloboda.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 

Obrázok blogu

Tak ako pred dvadsiatimi rokmi, keď som sa túlala s ťažkým vakom. Niesla som v ňom dom, posteľ, skriňu aj špajzu a bolo mi krásne. Túlavé dni s priateľkami, priateľmi a so sestrou, času koľko sme chceli. Chvíle pri ceste si zdvihnutým palcom a vďačné úsmevy vodičom, čo nás posunuli ďalej.

Veľa sa nezmenilo. Len tí stopári nejako zmizli. Túlala som sa celé letá, a teraz sa zas môžem. Už nestojím pri ceste, skôr pokojne zveziem. Pár dní bez dlhých plánov. Môžem ísť kam mi napadne, mať pre seba hodiny a dni. Nezabúdam na rodinu doma. Sprevádza ma strieborný koník namaľovaný na ruke obkolesený kvetmi a srdiečkami a v taške dva malé kamienky, ktoré mi detsky hovoria - maminka, skoro sa vráť. Ale po dlhom čase sa nemusím nikoho na nič pýtať a som len sama pre seba. Tak, ako inokedy nie, tak ako to nejde po celý zvyšok roka v práci ani doma, mamy to tak majú. Priateľ mi kedysi povedal - nájdi si taký čas. Každý z nás ho potrebuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z rádia spieva Sting If you love somebody, set them free. Moji mi dali vzácny čas a slobodu. A ja si zas raz vravím - aká som šťastná, že ma moja rodina miluje.  

Obrázok blogu
Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu