reklama

Žena pod stromčekom

Ďakujem ti, Ježiško, za všetko, čím si nás tento rok obdaril. Bolo toho veľmi veľa, najviac sa tešili deti a my veľkí sme boli vysmiati z ich radosti. Okrem darov si nám priniesol sviatočnú pohodu, za tú som extra vďačná. A chcem ti poďakovať zvlášť za seba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Za kozmetiku a všetky tie kuchynské doplnky a pomôcky, ktoré si mi priniesol. Zídu sa v novej kuchyni a niektoré sú naozaj vychytávky, napríklad tie farebné prísavky na poháriky, aby si ich rôzni stolovníci rozoznali. Aj nová panvica je úžasná a náš sporák si s ňou bude super rozumieť. No a kopa toho ešte bola. Ale vieš, čo ma potešilo úplne inak? Tá malá oranžová voňavka. Je trochu iná, než zvyknem používať. Ale ukázala mi, že vieš, že pod tým stromčekom sedela mamina a gazdiná, v ktorej je stále ešte aj kus ženy. Knihy sú krásne dary, potreby do domácnosti pomôžu. Ale vieš, myslím si, že aj dámy v päťdesiatke, šesťdesiatke, aj sedemdesiatničky by mali občas dostať aj niečo, čo v nich tú ženu vidí. Lebo ony ženami byť neprestávajú. Len ich okolie to niekedy cez závoj varenia, nakupovania, upratovania, zarábania peňazí, udržiavania vecí za chodu... trochu prestane vidieť. Tak ti teda ďakujem. A celom žensky, keby sa dalo, aj by som ťa za to všetko vystískala.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu