reklama

Predpovedané konce

Nabudúce uvidíte... Ako nerada to mám. Nechcem vedieť, čo uvidím nabudúce. Nechcem to vidieť teraz. Veď to mám vidieť až nabudúce. Načo to robia?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Predpovedané konce ma nebavia. Keď si najprv prečítam knihu a potom vidím film, je to iné. Tam nie som zvedavá na koniec, ale na to, ako sa autori stretnú. Keď mi však niekto pri neznámom príbehu povie alebo ukáže to podstatné dopredu, niečo dôležité mi vzal.

„Mami, a ako to dopadne s tým škaredým ujom? A dobre sa to skončí?" V hlase malej cítim úzkosť. „Neviem, Julinka." „Ale, prosím, však sa im nič zlé nestane?" Veď sa dozvieš, dievčatko. O chvíľku uvidíš. „Tak keď sa to bude končiť, povedz mi, dobre? Ale iba keď sa to skončí dobre, áno? Aby som sa nebála."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som bolo dievča, aj ja som to občas robila. Napätie z neznáma bolo niekedy až neznesiteľné. A tak som často nalistovala poslednú stranu už uprostred knihy. A potom, keď som už záver poznala, som si len skladala puzzle a kontrolovala spisovateľa, ako je dôsledný.

Stresu a bátia si ešte užijete až až, drobci. „Dobre sa to skončí, neboj sa." Predpovedám koniec. Malá sa usmieva. „Tak to som zvedavá," povie spokojne.

Vlastne ani neviem, kedy to prišlo, že som sama z predpovedaných koncov vyrástla. Asi keď som prestala byť dieťaťom. Bodaj by vám, drobátka, vydržalo to „ako to dopadne?" čo najdlhšie.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu