reklama

Bojím sa

Bojím sa chlapíka v čiernom. Presne toho chlapíka, ktorý asi býva v Dunajskej Lužnej. A bojím sa aj jeho kamaráta, hoci toho o trochu menej. Nie je až taký neviditeľný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

O päť minút sme doma. Muž šoféruje, ja sa snažím udržať obe deti bdelé. Nech len nezadriemu na posledných kilometroch... To budú potom v posteli galeje. Zas sme to neustrážili a zdržali sa u priateľov dlhšie. Prečo sa tak šuchce, myslím si sama pre seba o manželovom šoférovaní. Nejde ani päťdesiat. Ok, je trochu hmla. Veď už len kúsok. Nič nehovorím, zásadne do toho vodičom nekecám. Ale vibruje to vo mne, už fakt chcem byť doma... Zrazu auto spomalí ešte viac. Čo to do pekla... Uf! V sekunde pochopím. „Pánečky, to ako si ho videl?", vypadne zo mňa vydesene. „Nevidel. Tušil." Stredom cesty oproti nám sa objaví chlap celý v čiernom. Dokonale splývajúci s hmlou a tmou. Potáca sa za druhým oblečeným v sivej bunde, ktorý kráča po krajnici. Naše auto takmer stojí, manžel zabliká svetlami, aby sa chlap spamätal. Ten zareaguje nepekným gestom a niečo zakričí, ale odpotáca sa na kraj. Srdce mi búcha, oči vytreštené. Keby som šoférovala ja, išla by som určite o niečo rýchlejšie. Nevidela by som ho a určite by som ho zrazila. Och. Nálada v aute sa okamžite mení. Chlap ma tak vystrašil, celá tá situácia mi tak vzala dych, že až domov nič nepoviem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tou cestou jazdím každý deň. Chlapi sa objavili kúsok za pumpou. Presne na tom mieste si na nich odvtedy každý deň spomeniem. A bojím sa chlapíka v čiernom. Opitému mu je jedno, že ide stredom cesty. A je mu jedno aj to, že ho vôbec nevidno. Aj v päťdesiatke ho treba vytušiť, lebo zbadať sa nedá. Bojím sa ho. Aby sa mi potom do konca života nezjavoval v zlých snoch.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu