reklama

Pierko

„Maminka, prosím ťa, odlož mi to." „Toto pierko, Julinka?" Áno, pre tatinka. Bude mať pekné, na šíp." Manžel sa pred časom naučil vyrábať luk a robí si aj šípy, každý ukončený pierkom. Väčšinu získal takto od detí. Nie sú čisté. A nie sú ani krásne, súmerné a ani nejako extra pekne farebné. A čo. Odkladám pierko do tašky tak, aby sa neponičilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 A myslím na včerajšie Matúškovo: „Maminka, tu som ti našiel kamienok. Však je pekný? Do náušničiek nejakých si ho môžeš dať." A Julinkine, keď si brala cukrík: „A Matúško už mal? Vezmem aj jemu." Neviem, ako sa nám to podarilo. Netuším, kedy sa to stalo. Robia to celkom automaticky. Myslia na iných, niekedy viac ako na seba.

 „Maminka, aha, nazbierala som ti." Keďže nemusí niesť pierko, má drobka obe ruky voľné pre trhanie „kvetiniek". Podáva mi skorocelové byľky s už trochu ovisnutými hlavičkami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sa k nej zohýnam, v kapse mi zahrkajú drievka. Sú od Dunaja. Toto pierko spred domu, skorocel z ihriska. Malé pamiatky z našich prechádzok. Aj keď ich už budú plné police, nebude ich príliš.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu