reklama

Baby friendly

„Poďte si vybrať, mám vymaľovánky. Aj pastelky. Sadnite si, tu, k stolu. Keď budete chcieť, je tu aj vodička, nalejte si. A na obrázok potom napíšeme meno, ja si ich odkladám, dobre?" Tento rozhovor sa odohral nie v detskom centre. Ale v banke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Dnu som vchádzala trochu v strese - v hocijakej čakárni deti zamestnám, lebo sa im môžem venovať. Ale tu to nepôjde. Tu musím počúvať a fest pozorne. Treba, aby boli prítomní obaja manželia a keďže babky sú ďaleko a opatrovateľka nemôže, museli ísť malí s nami. Ale po takomto úvode v banke som si povedala - dobre sme prišli.

Kým sme my veľkí dohadovali s jednou pani detaily zmluvy, druhá sedela obďaleč tichých kresliacich si detí. Trvalo to asi pol hodiny. Deti stihli vymaľovať každý dva obrázky, my sme dohodli, čo bolo nutné. Na záver som ešte dokreslila dvoch rytierov pod Matúškov hrad. Malí sa poďakovali a zberali sme sa preč. „Ako to robíte, že sú takí poslušní?", spýtala sa ma mladšia dievčina pri odchode. Pochvala ma potešila, zašemotila som niečo, že aj oni vedia neposlúchať, ale pravdu som si sformulovala až po chvíli. Že malí boli takí poslušní nie vďaka nám, ale vďaka tej výnimočnej baby friendly pobočke Keď deti zabavíte, nemajú dôvod nepočúvať a strhávať na seba pozornosť. Tak to obvykle je. To vie každá mama. Možno má tá pobočka mamu vo vedení. Nech je ako chce, bolo veľmi výnimočné, že sa na nás v banke v spoločnosti detí nepozerali ako na otravný hmyz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak, pre všetkých rodičov - ak by ste náhodou potrebovali ísť do banky s deťmi, dá sa to aj bez stresov a napomínania. Určite v bratislavskom veľkom obchodom centre na nábreží, banka zo zeleno - oranžovým logom.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu