reklama

Viem

Viem prečo si, Julinka, včera tak ako každý večer po uložení volala z izbičky: „Môžem si dať jednu nohu von?" Viem, prečo si si potom spod paplóna vytiahla obidve a vyložila si ich na perinu s princeznou. Viem aj to, Matúško, prečo ty si si včera na perine rovno ustlal, ignorujúc podušky. Natiahol si sa naprieč postieľkou, vystretý ako anjelik, jedna ruka pod hlavou. Viem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bolo to preto, čo sa stalo, keď som k vám do izbičky prišla neskoro v noci. Ty si sa trochu zobudila, drobka, keď som ti strkala obe nohy pod perinu. Sadla si si, spod privretých očí sa na mňa pozrela, natiahla ruky, stisla ma, ľahla si späť a pokračovala v spánku. A bolo to preto, aby si sa tiež zobudil, chrústik, keď som ťa prekladala, chytil ma okolo krku, dal mi mokrú pusu, tiež zaľahol a driemal ďalej.

Každú noc vás zakrývam. Vždy kontrolujem. Málokedy sa preberiete. Teraz ste ma obdarili dvojnásobne. Na úplne krátku chvíľku ste precitli, hneď na to zas odfukovali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Dobrú noc, zbojníčkovia", povedala som ticho vo dverách. „Oni nespia?", spýtal sa ma váš tato. Ale spia, odpovedala som. A sama som si šla ľahnúť, v náručí cítiac odtlačok dvoch telíčok.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu