reklama

Tehotná

Okolo dievčat pri Slovnafte chodím za tie roky už často nevšímavo. Občas mi ich príde ľúto, keď mrzne a prší. Dnes ráno som ich míňala ukolísaná pomalou pesničkou a rytmom auta. Rozmýšľala som, čo ma čaká v práci, na čo nesmiem zabudnúť. Zrazu sa mi ako po hromozvode zviezli oči po dievčine na krajnici napravo. Upravená blondínka, biela blúzka, pekná fialová suknička. A pod nimi obrovské guľaté brucho. Panebože, tehotná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Ležérnym tempom sa prechádzala sem a tam. Pod pazuchou veľká kabelka. Usmievala sa, na pár áut kývla.

Želala by som si, aby tam bola len náhodou. Aby nebola jednou z tých stálych. Dievčina, ktorá sa s niekým dohodla, že ju vyzdvihne a teraz mu odrátava minúty. No... Asi to tak nebude. Nevyzerala tak. 

Mladé feťáčky, čo je väčšina slovnaftských dievčat, sa vraj často nedozvedia, keď otehotnejú. Drogy im zasahujú do pravidelnosti cyklu a tak keď zistia, že to nie droga, ale nový život im mení telo, býva neskoro. Možno to tak bolo aj s touto dievčinou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prešla som okolo nej, okamžite prebratá z príjemného rozjímania. Chcela som byť rýchlo preč. Nevidieť, ako jej niekto zastane, naloží ju a o pár minút zas vyloží von, nechať ju kráčať dlhou cestou za ďalšími zárobkami. Čudné ráno, čudný deň. Čudný a smutný svet...

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu