reklama

Ráno po Štedrom dni

„Kedy už bude ráno?", začína deň dieťa. Pomalý presun z postelí na gauč, deň netreba otvárať v zhone. Sviatočný určite nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vonku začína byť bielo, ale zabudli rozsvietiť. Zažíname stromček. Na vyjedené miesta v mise dopĺňam koláčiky. Škatule ukladám do komory. Vedľa misa so šalátom a hrniec s polievkou, lenivo dochádzajú do stavu „ešte lepší na druhý deň". Do čaju med a citrón, ostal po včerajších tequillových prípitkoch.

Opäť som raz doma pozorovateľom. „Sekerníci, do boja!" „A mne padlo teraz na kocke len tri!" „A prečítaš mi príbeh?" „Ja chcem na raňajky koláčiky!" „Prckoši, koľko má krstná rúk? Nestíham všetko! Postupne." Smiech a pokarhania len naoko, na všetko kopa času.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Volá mi kolegyňa. Bola nakrúcať o pánovi, ktorý sa v predvečer Štedrého dňa stratil, zranil a nevedel sa v noci vrátiť späť domov. Jeho volanie niekto počul a hoci slablo, hľadali ho, našli a zachránili. Dnes sa večerné správy budú začínať dobrým vianočným príbehom. Naozajstným. Pekným. Pekne je na duši.

Mnohí mi včera želali sviatočný pokoj a pohodu. Áno. Presne takto ten pokoj a pohoda vyzerajú.

Marie Stracenská

Marie Stracenská

Bloger 
  • Počet článkov:  858
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Som žena. Novinárka, lektorka a konzultantka. Mama nádherných a šikovných dvojčiat. Manželka, dcéra, sestra, priateľka. Neľahostajná. Mám rada svet. Rovnako rýchlo sa viem nadchnúť, potešiť a rozosmiať ako pobúriť a nahlas rozhnevať. Zoznam autorových rubrík:  o deťocho vzťahocho kadečomSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu